Garantie en klachten

Op de door MijnStacaravanOnderdelen.nl geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op zijn artikelen geleverd wordt. De mate van garantie verschilt per artikel. De garantietermijn wordt gesteld door de fabrikant en gaat in op de datum van levering. De garantie op een artikel vervalt wanneer een artikel kapot is gegaan door slijtage, ondeskundig of onjuist gebruik. Als u denkt dat u aanspraak kunt maken op de garantie van een artikel, of hebt u een vraag over de garantietermijn van een artikel neem dan contact op via e-mail service@mijnstacaravanonderdelen.nl of telefonisch telefoonnummer +31 485-312911.

Onze garantievoorwaarden vind je terug in onze algemene voorwaarden.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@mijnstacaravanonderdelen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.