Geplaatst op

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij versturen vrijwel alle pakketten met PostNL. De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een ‘Niet thuis code’ staat. Met deze code kan je op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt dan zal je bestelling daar maximaal 2 weken bewaard worden.

Grote artikelen, zoals; keukenapparatuur, grote stacaravan artikelen of buiten bekleding kunnen vanwege de afmetingen niet door PostNL geleverd worden. Voor de bezorging van deze artikelen werken wij met speciale transporteurs. De pakketten zijn niet te volgen via een track & trace-systeem.